Podnikový Informačný Systém - Intranet
O úspechu spoločnosti a podnikateľa rozhoduje schopnosť pracovať efektívne s minimálnym rizikom. Podnikový informačný systém predstavuje účinný spôsob ako pomocou internetových technológií zabezpečiť logistiku informácií vo vašej firme.
Intranet predstavuje virtuálne informačné a pracovné prostredie pre vašich zamestnancov. Užívatelia systému môžu zadávať úlohy a posielať správy so súbormi. Zároveň majú pridelené rôzne práva na prácu s aplikáciou, vďaka tomu sa sústredia na svoje povinnosti a vy máte prehľad o stave ich úloh.
Profil užívateľa a rozdelenie do týmov vytvárajú sociálne prostredie, v ktorom sa zamestnanci lepšie spoznajú.
Informačný systém od nás, užívateľov automaticky upozorňuje na nové udalosti a príma e-mailové odpovede so súbormi. Pridáva ich k úlohám a preposiela ostatným užívateľom. To zlepšuje e-mailovú komunikáciu zamestnancov a rýchlosť reakcie, pretože sa kôli odpovedi nemusia prihlasovať do systému.
-
Úlohy
Vďaka tomuto modulu môžete sebe a ostatným užívateľom zadávať úlohy. Aktuálne úlohy sú zobrazené podľa dátumu a priority na úvodnej stránke administrácie. K úlohám je možné pripájať súbory a odpovedať do diskusie.
-
Správy
Umožňuje pridávanie správ sebe a ostatným užívateľom na úvodnú stránku administrácie a do profilu užívateľa. Taktiež je k správe možné pripojiť súbory.
-
Súbory
Zoznam súborov uložených v administrácii. Každý užívateľ môže nahrať súbor a pridať ho ostatným užívateľom a do záznamov iných modulov. Podporuje hromadné nahrávanie.
-
Kalendár
Modul kalendár prehľadne zobrazuje záznamy s dátumom z dostupných modulov v systéme, napr. úlohy, správy, dovolenky. Zároveň jednoducho umožňuje pridávanie nových priamo v kalendári.
-
Užívatelia
Registrovaný užívatelia administrácie. Možnosť vyplniť profil s údajmi a fotografiou, priradenie šéfa, či zaradenie do tímov. Užívatelia majú priradené role, vďaka ktorým môžu mať v systéme obmedzené oprávnenia.
-
Dovolenka
S týmto modulom môže užívateľ požiadať svojho šéfa o dovolenku. Po schválení dovolenky budú mať všetci užívatelia prehľad o tom, kto má práve voľno.
-
Nastavenia
Rôzne doplnkové nastavenia aplikácie sa nachádzajú v tomto module. Ich typ a počet závisí od modulov, ktoré sú v systéme k dispozícii.
Potrebujete vo vašej firme zjednodušiť a automatizovať špecifické pracovné úkony?
Analyzujeme a navrhneme funkcie ušité na mieru.
Na požiadanie pridáme do CMS Webino™ ďalšie moduly podľa potreby a vzájomne ich medzi sebou prepojíme.
Máte záujem o tento produkt?
Kontaktujte nás a zašleme vám prístup do ukážkovej verzie.